- reklamacje matek
W przypadku reklamacji matek zakupionych z naszej hodowli prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny, lub mailowy w celu przedstawienia zaistniałej sytuacji i określenia formy uznania reklamacji jaką Państwo oczekują.
Reklamacja zostaje uznana w sytuacji, gdy:
- Nabywca otrzymał matkę uszkodzoną lub martwą. O ile matka padła w czasie transportu wymagamy dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających złożenie reklamacji u przewoźnika.
Złożenie reklamacji w tym przypadku powinno nastąpić natychmiast po jej otrzymaniu.
Składając reklamację odbiorca zobowiązany jest do zwrotu uszkodzonej lub padłej matki.
- W przypadku reklamacji matki która nie rozpoczęła czerwienia w ciągu 14 dni od jej dostarczenia do odbiorcy lub rozpoczęła czerwienie trutowe należy zwrócić reklamowaną żywą matkę.
Po uznaniu reklamacji w ciągu dwóch tygodni nastąpi zadośćuczynienie na zasadach ustalonych przez strony na nasz koszt.
Możliwy jest zwrot pieniędzy lub powtórne dostarczenie matki na nasz koszt.
- reklamacje odkładów
W przypadku reklamacji odkładów zakupionych z naszej pasieki prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny, lub mailowy w celu przedstawienia zaistniałej sytuacji i określenia formy uznania reklamacji jaką Państwo oczekują.
Reklamacja odkładów pszczelich możliwa jest z uwagi na:
- kwestionowaną jakość odkładu,
- odkład zawiera matkę uszkodzoną lub martwą,
- wadliwe czerwienie matki.
Składając reklamację odbiorca zobowiązany jest do zwrotu odkładu chyba że zostanie ustalone inaczej.
Po uznaniu reklamacji w ciągu dwóch tygodni nastąpi zadośćuczynienie na zasadach ustalonych przez strony na nasz koszt. Możliwy jest zwrot pieniędzy lub powtórne dostarczenie odkładu.